Jump to content

Check us out:

Photo
- - - - -

BBQ pics


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Rasium

Rasium
  • Gender:Male
  • Location:NL
  • Server:Unselected
Click to view battle stats
The BBQ was a succes. We had a pleasant evening, the weather was better than expected, we stayed outside until 23.30. It's nice meeting people which you know for several years but never have seen.

We didn't make many pics, forgot a bit about it, but some later on in the evening:

Posted Image
Stig, KILLERBEE, Soccerkill, Onyx

Posted Image
Stig, KILLERBEE, Soccerkill, Rasium

Posted Image
They didn't listen screw... :(

Posted Image
Some late night fragging on B1


ps@ Onyx, did you make it to Amsterdam??? :D
  • Falkes and -=BRASIL=- like this

#2
soccerkill

soccerkill
  • Xfire:Soccerkillnl
  • Tb:177277
  • Discord:Soccerkill #6972
  • Gender:Male
  • Location:Nederland
  • Server:Bunker #4
Click to view battle stats
Im happy u dont see me pissing in the pool ha ha ha dont blame me Screw :D

#3
thestig

thestig

    I Come Here Often

  • Bunker Admins
  • 3,837 posts
  • Steam:TheStigNL
  • Discord:thestignl
  • Gender:Male
  • Location:Zoetermeer, The Netherlands
  • Server:Bunker #2
Click to view battle stats
was damn fun. wish more people would have been there. but with the 5 it was nice already.

and the sign was awesome that Rasium made :P made me and onyx know that we were at the right adress :)

oh and sorry Screw, they told about the pissing in the pond thingy and we couldn't resist.

PS. Rasium, i got the pictures now :) big enough!

Edited by thestig, 31 July 2011 - 05:52 PM.


#4
KILLERBEE

KILLERBEE

    Will Become Famous Soon Enough

  • Members
  • 2,867 posts
  • Gender:Male
  • Server:Bunker #4
Click to view battle stats
hahaha damn funny to see some faces behind the names, it also gives a whole other impression of people in a positive way.

Pissing the pool was awesome :zozz:

sorry screw :sfrown: :on_the_quiet:

Let's see if we can do another meeting sometime.... :D

!BBQ ALL

#5
yep

yep

    On The Road To Success

  • Bunker Members
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Belgium(Brugge)
  • Server:Bunker #4
Click to view battle stats
nice, moments you will never forget :thumbsup:

#6
leaDpoisAn

leaDpoisAn

    Sticking Around

  • Bunker Admins
  • 825 posts
  • Gender:Male
  • Location:Jersey
  • Server:Bunker #1
Click to view battle stats
Looks like fun, thanks for sharing.

#7
SkorzenyPL

SkorzenyPL

    Becoming a Part of the Forum

  • Bunker Members
  • 300 posts
  • Gender:Male
  • Location:Silesia
  • Server:Unselected
Click to view battle stats
Hope, that we can do at last a Bunker Party for hundred's people... :)

#8
Screwloose

Screwloose

    Will Become Famous Soon Enough

  • Old retired farts
  • 1,560 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sewers of NYC
  • Server:Bunker #1
Click to view battle stats
Hahaha Great Pics.Rasium!! Good job

You peed in the Pond?
Holy ****! Why?
That's our Fresh water source for the future. hahaha

Great Art Work! looks like you guys had a great time!! wish I was there to push soccer in the POND> :) j/k

p.s Who has the Yankee jacket on? Stig? What are you 7 ft tall? haha

#9
Rasium

Rasium
  • Gender:Male
  • Location:NL
  • Server:Unselected
Click to view battle stats
Thx Screw :)

You peed in the Pond?
Holy ****! Why?
That's our Fresh water source for the future. hahaha


Of course I didnt!!! You gave them the idea, by shouting NOT to do it... Those youngsters....

;)

#10
thestig

thestig

    I Come Here Often

  • Bunker Admins
  • 3,837 posts
  • Steam:TheStigNL
  • Discord:thestignl
  • Gender:Male
  • Location:Zoetermeer, The Netherlands
  • Server:Bunker #2
Click to view battle stats

Hahaha Great Pics.Rasium!! Good job

You peed in the Pond?
Holy ****! Why?
That's our Fresh water source for the future. hahaha

Great Art Work! looks like you guys had a great time!! wish I was there to push soccer in the POND> :) j/k

p.s Who has the Yankee jacket on? Stig? What are you 7 ft tall? haha

Guess who's got the Yankees jacket on :D me ofcourse. the baseball noob

and im according to some calculation thingy online: 6 ' 5.55 " in cm i'm 197cm, aka 1.97m

And cause the guys told me about your message to not pee in the pond. i was like. if we make a picture with the sign, why not with us fake pissing in the pond ;)

#11
*CapTn*

*CapTn*

    Will Become Famous Soon Enough

  • Members
  • 1,923 posts
  • Steam:captn3
  • Gender:Male
  • Location:wheres your mom?
  • Server:Bunker #1
Click to view battle stats
was nice to put faces too those names ..lol

push him in pool.lol let me piss in it for real first screw.

6.5 ft is a tall man...


killerbee i think stigs trying to cop a peek at ur junk ..lol

some day us usa fellas need to all meet some where and b it up..lol

#12
TheDragon

TheDragon

    Sticking Around

  • Bunker Members
  • 1,198 posts
  • Gender:Male
  • Location:New England, USA
  • Server:Bunker #10
Click to view battle stats
Looks like a good time.

That is the one drawback of an international group like us. We are scattered ALL OVER THE GLOBE. (My test team for wild west spanned 20 timezones :P )

Should someone wish to start a gathering in the north east USA I'm all for it (assuming I don't have a big show to vend at)

#13
KILLERBEE

KILLERBEE

    Will Become Famous Soon Enough

  • Members
  • 2,867 posts
  • Gender:Male
  • Server:Bunker #4
Click to view battle stats

killerbee i think stigs trying to cop a peek at ur junk ..lol


hahhaahha

#14
thestig

thestig

    I Come Here Often

  • Bunker Admins
  • 3,837 posts
  • Steam:TheStigNL
  • Discord:thestignl
  • Gender:Male
  • Location:Zoetermeer, The Netherlands
  • Server:Bunker #2
Click to view battle stats


killerbee i think stigs trying to cop a peek at ur junk ..lol


hahhaahha

sadly for CapTn we didn't take our dinkleberry's out ;)

#15
-=BRASIL=-

-=BRASIL=-
  • Gender:Male
  • Location:Brasil (Rio de Janeiro) Copacabana Beach
  • Server:Unselected
Click to view battle stats
I still thinking that sign sounds as |>13<| than |>B<| . LOL
Anyway i guess the brazilians will make the first Bunker's South-American Meeting ASAP. I dunno when but , sounds like a cool idea :)

#16
thestig

thestig

    I Come Here Often

  • Bunker Admins
  • 3,837 posts
  • Steam:TheStigNL
  • Discord:thestignl
  • Gender:Male
  • Location:Zoetermeer, The Netherlands
  • Server:Bunker #2
Click to view battle stats
good times!

Rasium when is the next BBQ ? ;) nah i just hope we can have another BBQ at someone's place. just not farther away then Belgium :P

Edited by thestig, 14 January 2012 - 05:56 PM.


#17
Rasium

Rasium
  • Gender:Male
  • Location:NL
  • Server:Unselected
Click to view battle stats
I'll probably organize another |>13<|BQ |>B<|BQ. If ppl from abroad are considering to visit the Netherlands, let me know when you have the time, so I can take that into account.

#18
ciTy-Bad-Boy

ciTy-Bad-Boy

    Still Considered a Newbie

  • Members
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bramsche / Niedersachsen / Deutschland
  • Server:Bunker #4
Click to view battle stats
and when i come to your BBQ all ask who is the grandPa there ;)

#19
thestig

thestig

    I Come Here Often

  • Bunker Admins
  • 3,837 posts
  • Steam:TheStigNL
  • Discord:thestignl
  • Gender:Male
  • Location:Zoetermeer, The Netherlands
  • Server:Bunker #2
Click to view battle stats

I'll probably organize another |>13<|BQ |>B<|BQ. If ppl from abroad are considering to visit the Netherlands, let me know when you have the time, so I can take that into account.

let me know if you plan a BBQ this summer :D i'll check my work roster then and if needed will ask for a day off or switch shifts.

and i only will come when you put the sign out again :)

#20
KILLERBEE

KILLERBEE

    Will Become Famous Soon Enough

  • Members
  • 2,867 posts
  • Gender:Male
  • Server:Bunker #4
Click to view battle stats
Ill be there too! :D